روش‌های ارسال

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

ارسال با تیپاکس

سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۲ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در همان روز پردازش و در اولین روز کاری بعد تحویل تیپاکس میگردند. سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش و با توجه به ترافیک صف سفارشات در کمتر ۱ روز کاری تحویل تیپاکس می گردند.

نکات:

– صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش از سایت که در بخش سفارش ها سایت درج شده است، در حضور ماموران تیپاکس کنترل شود.

– با توجه به اینکه محصولات قبل از ارسال زیر دوربین ها مداربسته چک، تست و بسته بندی می شوند تا هیچ گونه مشکل و ایراد فیزیکی و شکستگی نداشته باشد، بنابراین محصول در زمان ارسال هیچ گونه مشکل و  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی نخواهد داشت، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاها و بسته بندی دریافتی درحضور ماموران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود آسیب در محصول و بسته، یا دفرمه شدن بسته بندی که منجر به آسیب در محصول شده درخواست صورتجلسه توسط مامور تیپاکس شود. با توجه به اینکه مرسوله توسط شرکت تیپاکس بیمه می گردد خریدار باید اقدامات لازم را از طریق تیپاکس برای گرفتن خسارت انجام دهد. چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید تیپاکس (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید یا بسته را بدون بررسی تحویل بگیرد، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری از شرکت تیپاکس وجود ندارد، بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود. با توجه به بسته بندی ایمن مرسوله ها فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال مرسوله های شکستنی ندارد. حفظ و نگهداری و مسئولیت کالا در زمان حمل بر عهده تیپاکس می باشد و شکستگی و روندگی محصول بر عهده شرکت حمل کننده می باشد و هیچگونه مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی آتشی نخواهد بود. پرداخت غرامت بابت هرگونه حادثه ، تصادف ، آسیب به مرسوله، سرقت و … موارد نظیر بر عهده تیپاکس می باشد و فروشگاه اینترنتی آتشی هیچ مسئولیت یا تعهدی از این بابت ندارد. 

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

– هزینه ارسال کلیه محصولات به صورت پس کرایه می باشد و بعد از تحویل مرسوله توسط مشتری باید به مامور تیپاکس پرداخت گردد. وب سایت فروشگاه اینترنتی آتشی هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه ارسال و حمل و نقل مرسوله ندارد.

–در صورت عدم دریافت مرسوله توسط تحویل گیرنده به هر دلیل و برگشت مرسوله به مبدا، هزینه رفت و برگشت پرداخت شده به تیپاکس و کلیه خسارات و هزینه ها تحمیل شده به فروشگاه اینترنتی آتشی از هزینه مرسوله کسر شده و وجه باقی مانده با کسر مالیات و کارمزد درگاه پرداخت به حساب بانکی مشتری واریز می گردد. همچنین مرسوله هایی که به صورت دقیق در صفحه محصول قید شده است (هر گونه شکستگی و روندگی هنگام حمل بر عهده مشتری می باشد) در صورت امتناع مشتری از تحویل گرفتن مرسوله به هر دلیل و برگشت کالا به مبدا کلیه خسارات وارده به فروشگاه اینترنتی آتشی از جمله هزینه حمل و هزینه محصول بر عهده مشتری می باشد. همچنین بعد از واریز وجه کالا توسط مشتری و قبل از ارسال مرسوله اگر مشتری از خرید محصول صرفنظر کند وجه کالا با کسر مالیات و کارمزد درگاه پرداخت به حساب بانکی مشتری واریز می گردد. همچنین یکی بودن حساب بانکی ارائه شده با نام شخصی که در سایت ثبت نام کرده الزامیست و فروشگاه اینترنتی آتشی از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

 

سبد خرید
لطفا در صورت داشتن سوال به شماره واتساپ ۰۹۲۱۵۱۹۹۳۰۶  پیام ارسال کنید.(تماس و پیامک پاسخ داده نمی شود)     
اینستاگرام
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من